Jak najlepiej wybrać kettlebell?

Ćwiczenia z kettlebells zapewniają błyskawiczne oraz rzeczywiście niesamowite rezultaty. Angażują one ponieważ prawie wszelkie części ciała – nie jedynie umożliwiają zrzucić niepotrzebne kilogramy, lecz też ćwiczą wytrzymałość oraz usprawniają koordynację motoryczną. W sporcie natomiast do wszystkiego należy podchodzić z rozumem. Kto zatem może, natomiast choćby winien ćwiczyć z kettlebells oraz jakie są wartości owej metody aktywności? Kettlebells to nie nowość. Już w XVIII wieku stosowano je jako element treningu wojskowego w Rosji. To wyjątkowe hantle, mające ułatwiającą stosowanie rękojeść, natomiast nie jedynie zaczepem różnią się od klasycznych.

Kettlebell – trening

Trening kettlebell (https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Gryfy-i-obciazenia_Hantle-Kettlebell-966.html) charakteryzuje się tymże na tle pozostałych sportów, iż pobudza do pracy mnóstwo mięśni symultanicznie. Jest to natomiast wymagający oraz rzeczywiście obciążający zestaw ćwiczeń. Z tego względu przeważnie robimy parę kilkominutowych serii, w jakich często powtarza się tenże sam ruch. Ważnym ruchem w treningu z kettlebells jest swing w różnorodnych rodzajach. To ruch, jakiego musimy się nauczyć na wstępie. Przeważnie robi się tak nazywaną rosyjską odmianę tego ćwiczenia.

Jak dobrze dobrać Kettlebell?

Po pierwsze należy wybrać dla siebie właściwa wagę kettlebell, by trening nie był męczarnią dla własnych mięśni. Panie o normalnej wadze, jakie rozpoczynają właśnie ćwiczenia z obciążeniem powinny dobrać taki o wadze 8kg, potem w miarę upływu czasu można zainwestować w 12 kg. Tymczasem początkującym mężczyzną zaleca się kettlebell o wadze 16 kg. Przed jakimkolwiek treningiem należy zrobić rozgrzewkę – parę minut wytężonych podskoków, wymachów ramionami, przysiadów, wszystko to przygotuje własne ciało to treningu z obciążeniem

Znane typy treningu kettlebell

Teraz mówi się często o dwóch typach treningu z kettlebell. Girevoy Sport umożliwia na precyzyjne wytrenowanie właściwej metody, co ma niebagatelne znaczenie na wczesnym etapie pracy. Cechą charakterystyczną są dłuższe serie, podczas których powtarzane jest określone ćwiczenie w tenże sposób, by jak najmniej energii włożyć w konkretny ruch. Obarczenia można zwiększać systematycznie, wraz z przyszłymi tygodniami treningu.

Jaki winien być odpowiedni kettlebell?

Zakup odważników kettlebell może wydawać się łatwy, natomiast zupełnie taki nie jest. W sklepach nie brakuje słabej klasy artykułów, jakie nie jedynie natychmiast ulegną uszkodzeniu, lecz również ćwiczenie z nimi będzie bardzo nieporęczne, np. ze względu dla nieprawidłowo zrobiony odlew. Porządny kettlebell od szanowanego wytwórcy tego typu produktów nie jedynie posłuży poprzez mnóstwo lat, lecz także trening z nim będzie po prostu radością.